13 august 2014

Godmorgen til onsdag

Sidder pakket ind i trøje og tæppe udenfor. Er SÅ glad for min nye udendørsplads, men man kan virkelig mærke en forskel i temperaturen som en faldet voldsomt på bare en uge.              
Dagen i går var een lang overraskelse, for jeg har ikke fået så mange hilsener og lykønskninger i mange år. Det varmer min sjæl, ganske som den omtanke der ligger i blomsten fra min bostøtte og de mails der dryssede ind i løbet af dagen.                
Her fra min plads kan jeg se en masse skolebørn gå forbi på vej til skole, og nogle af den er så søde at vinke til mig hihi. Som jeg sidder her i strik fra top til tå, med briller og gråt hår skiller jeg mig en smule ud fra resten af befolkningen i byen, så de synes sikkert jeg er godt tosset at sidde her ude så tidligt. Og strikke! HA!                                                  Og Holger.. Han ligger på plads ved siden af mig.                                                  
Crazy knitting catlady .. Jov jov, jeg er godt på vej 😃

 

1 kommentar: